Mokymų data, vieta
2024 m. rugpjūčio 23 d., Vilnius
2024 m. rugsėjo 27 d., Vilnius
2024 m. spalio 18 d., Vilnius

Dalyvavimas renginyje – nuotoliniu būdu.

PROGRAMA

Socialinių paslaugų teikimą reglamentuojančių dokumentų apžvalga.
Vadovų ir pavaduotojų teisės, pareigos atsakomybės.
Vadovų ir pavaduotojų funkcijų ypatumai socialinių paslaugų organizacijose.
Savo veiklos ribų žinojimas.

Pareigybinės instrukcijos.
Kaip tinkamai supažindinti darbuotojus su instrukcijomis? Į ką atkreipti dėmesį?
Bendradarbiavimo užtikrinimas tarp vadovo ir pavaldinių.

Ką privalo žinoti įstaiga ir jos darbuotojai, efektyviam ir greitam problemų sprendimui?

Darbuotojų darbo sąlygos. Ką privalo užtikrinti įstaiga?
Darbo valandos, neeilinė situacija ir galimi sprendimai.

Trauma, sužalojimas atliekant darbą.
Viršvalandžiai.
Nesaugios darbo sąlygos: kliento psichologinis, fizinis smurtas. Galimi prevencijos ir apsaugos būdai.
Kliento agresyvus elgesys ir pasekmės.
Vadovo, darbuotojo veiksmai kilus pavojingai situacijai.
Filmavimai įstaigoje.
Pokalbių įrašymas neperspėjus.
Neteisėtai įrašyto pokalbio juridinė galia.
Įstaigos darbuotojų teisinė atsakomybė.

Smurto apraiškos teikiant socialines paslaugas.
Smurtą provokuojantys ir smurtui neleidžiantys atsirasti veiksniai socialinių paslaugų įstaigose.

Smurto prevenciją užtikrinantis darbuotojo elgesys.
Pagalbos teikimo priemonės smurto aukai ir smurtaujančiajam.

Duomenų apsaugos pažeidimai, atsakomybės.
Klientų bylos.

Informacijos apie klientą rinkimas, tvarkymas, keitimas, pildymas.
Surinktos informacijos fiksavimas ir vertinimas.
Kas gali susipažinti su kliento byla?
Ar kitas įstaigos specialistas gali susipažinti su kliento byla?
Darbuotojo, tvarkančio kliento bylą, atsakomybė? Į ką atkreipti dėmesį?
Kam ir kokią informaciją galima teikti nepažeidžiant asmens duomenų reglamento?
Vaizdo stebėjimas: atvejai ir reikalavimai.
Artimųjų ir kitų suinteresuotų asmenų informavimas.
Konfidecialumo užtikrinimas. Konfidencialios informacijos perdavimas tretiesiems asmenims.
Darbuotojo atsakomybė atskleidus konfidencialią informaciją.
Perteklinės informacijos teikimas. Atsakomybės.
Asmenų aptarnavimas žodžiu ir elektroninėmis priemonėmis. Ką būtina žinoti?

Žiniasklaida. Ką reikia žinoti?
Kokią informaciją draudžiama skelbti žiniasklaidoje?

Pagalbos paslaugų teikimas:
Suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos;
Senyvo amžiaus asmenys ir jų šeimos;
Socialinę riziką patiriančios šeimos;
Vaikai su negalia ir jų šeimos;
Pagalbos paslaugų teikimas namuose;
Tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos.
Ką daryti, jei asmuo atsisako pagalbos ir nesutinka bendrauti?

Lietuvos Respublikos teisės aktai, reglamentuojantys socialinių paslaugų kokybę.
Socialinių paslaugų įstaigos taikomos priemonės paslaugų kokybei užtikrinti.

Nekokybiškų socialinių paslaugų požymiai.
Skundai, anoniminiai skundai.
Fizinio, psichologinio, ekonominio piktnaudžiavimo prevencija.
Konfidencialumą užtikrinančios priemonės.
Kokybiškų socialinių paslaugų teikimo geroji praktika.

Korupcinio pobūdžio veikla teikiant socialines paslaugas.
Korupcinio pobūdžio teisės pažeidimai. Atsakomybės.

Vadovo ir/ar įstaigos darbuotojų bendravimas ir bendradarbiavimas su skirtingomis institucijomis: telefonu, bendraujant raštu, susitikimo metu.

Lektorė – Raimonda Joskaudienė.

Registracija 9:00 – 9:30
Darbotvarkė 9:30 – 14:30

KAINA 1 DALYVIUI (mokymų data 2024-08-23)
45 Eur užsiregistravus nuo 3 dalyvių iki rugpjūčio 21 d.;
50 Eur užsiregistravus iki rugpjūčio 21 d.;
55 Eur užsiregistravus po rugpjūčio 21 d.

KAINA 1 DALYVIUI (mokymų data 2024-09-27)
45 Eur užsiregistravus nuo 3 dalyvių  iki rugsėjo 20 d.;
50 Eur užsiregistravus iki rugsėjo 20 d.;
55 Eur užsiregistravus po rugsėjo 20 d.

KAINA 1 DALYVIUI (mokymų data 2024-10-18)
45 Eur užsiregistravus nuo 3 dalyvių  iki spalio 14 d.;
50 Eur užsiregistravus iki spalio 14 d.;
55 Eur užsiregistravus po spalio 14 d.

PVM mokymams netaikomas.

DALYVIŲ SKAIČIUS dėl renginio kokybės – ribotas.
APMOKĖJIMAS galimas po renginio.
registruotis

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 2 dienoms iki renginio el. paštu: info@propartners.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

KITI MOKYMAI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGOMS:
Vidiniai mokymai „Psichologinis smurtas ir mobingas darbe“.
Žmogaus teisių pažeidimai socialinių paslaugų sektoriuje.
Saugios aplinkos ir paslaugų kokybės užtikrinimas socialinių paslaugų įstaigoje.
Ikiteisminiai, teisminiai procesai. Socialinio darbuotojo apklausa.
Socialinio darbuotojo profesinė rizika. Tarpinstitucinis bendradarbiavimas teikiant pagalbą.
Socialinių paslaugų teikimas šeimoms su vaikais.
Darbas su sunkumus patiriančiomis šeimomis. Teisiniai klausimai.
Smurtas artimoje aplinkoje. Tarpinstitucinis bendradarbiavimas.
Socialinio darbuotojo pareigos, teisės ir atsakomybė. Teisiniai aspektai. Kas privaloma žinoti?
Socialinio darbuotojo darbas sveikatos priežiūros įstaigose.
Socialinio darbuotojo teisės, pareigos, atsakomybės. Socialinių paslaugų kokybės užtikrinimas. Tarpininkavimas ir atstovavimas.“
Socialinių paslaugų teikimas senyvo amžiaus žmonėms.
Socialinis darbas su negalią turinčiais asmenimis.
Darbas su proto ir psichikos negalią turinčiai asmenimis.
Konfliktų ir streso valdymas.
Konfliktų sprendimai socialiniame darbe. Socialinio darbuotojo, įstaigos teisinė atsakomybė.
Vaikų gerovės užtikrinimas sunkumus patiriančiose šeimose.
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas teikiant kompleksinę pagalbą šeimai.
Duomenų apsauga ir konfidencialumas. Konfidencialumo pasižadėjimai. Atsakomybė už pažeidimus.
Duomenų apsaugos reglamentas socialinio darbuotojo darbe.
Vaikų teisių užtikrinimas. BDR ir vaikų teisių apsauga.

Informuoti apie datą

Daugiau informacijos:
El. paštas: info@propartners.lt, mob.tel.:  +370 605 21833