Mokymų datos:
data tikslinama

Dalyvavimas renginyje – nuotoliniu būdu.

PROGRAMA

Tarpinstitucinio bendradarbiavimo teisinis reglamentavimas.

 Tarpinstitucinio bendradarbiavimo poreikis teikiant kompleksines socialines paslaugas.
Ką privalo užtikrinti socialinių paslaugų įstaiga?

Pareigos ir atsakomybės.

Bendravimas ir bendradarbiavimas su skirtingomis institucijomis: telefonu, bendraujant raštu, susitikimo metu.

Tarpinstitucinė informacijos kaita tarp institucijų:
– Savivaldybės.
– Vaiko teisių apsaugos skyriai.
– Švietimo ir ugdymo įstaigos.
– Sveikatos priežiūros įstaigos.
– Policija.
– Psichologines paslaugas teikiančios institucijos ir kt.

 Kokią informaciją turi žinoti darbuotojas vykdant tarpinstitucinį bendradarbiavimą?

Savo veiklos ribų žinojimas. Darbuotojo kompetencijos ribos sprendžiant problemas.
Darbuotojo atsakomybės atliekant savo pareigas.
Kam ir kokią informaciją galima teikti nepažeidžiant asmens duomenų reglamento?
Informacijos perdavimas tretiesiems asmenims.
Informacijos perdavimas kitai įstaigai.
Darbotojo, tvarkančio kliento bylą, atsakomybė? Į ką atkreipti dėmesį?
Kliento charakteristika, išvada. Kaip parengti tinkamai? Dažniausiai daromos klaidos.
Konfidencialumo užtikrinimas.
Darbuotojo atsakomybė atskleidus konfidencialią informaciją.
Konfidencialumą užtikrinančios priemonės.
Perteklines informacijos teikimas. Atsakomybės.
Artimųjų ir kitų suinteresuotų asmenų informavimas bei konsultavimas.

Tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos.
Pagalba sprendžiant įvairias asmens (šeimos) problemas.
Kliento atstovavimo teisinis reguliavimas.
Dalyvavimas teikiant informaciją apie kliento problemas.

Tipinių situacijų aprašas ir apmokymas.
Reagavimas ir veikimai tam tikrose situacijose. Į ką atkreipti dėmėsį?

Tarpinstitucinis bendradarbiavimas:
teikiant pagalbą šeimai;

–  įgyvendinant vaiko teisių apsaugą;
– teikiant pagalbą socialinę riziką patiriančioms šeimoms;
– teikiant pagalbą sunkumus patiriančioms šeimoms;
– teikiant pagalbą senyvo amžiaus žmonėms;
– teikiant pagalbą vaikams ir suaugusiems asmenims, turintiems negalią;
– teikiant pagalbą asmenimis, turintiems psichikos sutikimų;
– teikiant pagalbą šeimoms, išgyvenančioms skyrybų procesą.

Smurtas artimoje aplinkoje. Į ką atkreipti dėmėsį?

Veiksmų koordinavimas teikiant pagalbą.
Kompleksinės pagalbos organizavimas.

Sėkmingi tarpinstitucinio bendradarbiavimo veiksniai:
– keitimasis informacija ir koordinavimas;

– komunikacijos procesai;
– bendradarbiavimo proceso valdymas;
– vidinių reikalavimų ir taisyklių kūrimas;
– kaip greičiau ir efektyviau padėti pagalbos prašantiems asmenims.

Lietuvos Respublikos teisės aktai, reglamentuojantys socialinių paslaugų kokybę.
Socialinių paslaugų įstaigos taikomos priemonės paslaugų kokybei užtikrinti:

Skundai, anoniminiai skundai.
Kokybiškų socialinių paslaugų teikimo geroji praktika.

Konfliktinių situacijų valdymas.
Konfliktų prevencijos priemonės.

Žiniasklaida.
Informacijos teikimas žurnalistams. Ką privaloma žinoti?

Tarpinstitucinio bendradarbiavimo problemos.

 

Lektorė
Raimonda Joskaudienė – teisininkė, praktikė, ilgametė lektorė, Lietuvos komercinio arbitražo arbitrė, teismo mediatorė. Lektorė daugelį metų konsultuoja Lietuvos ir tarptautines kompanijas civilinės teisės, statybų-rangos, viešųjų pirkimų, darbo teisės, duomenų apsaugos, vaikų teisės, juridinių asmenų steigimo, veiklos likvidavimo bei asmenų atsakomybės, sutarčių sudarymo ir vykdymo, komercinės teisės ir skolų išieškojimo klausimais.

Darbotvarkė  9:30 – 14:30
Registracija 9:00 – 9:30

KAINA 1 DALYVIUI
45 Eur
 užsiregistravus nuo 3 dalyvių iki gegužės 27 d.;
55 Eur užsiregistravus iki gegužės 27 d.;
65 Eur užsiregistravus po gegužės 27 d.


PVM mokymams netaikomas..

APMOKĖJIMAS galimas po renginio.
registruotis

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 2 dienoms iki renginio el. paštu: info@propartners.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

Daugiau informacijos:
El. paštas: info@propartners.lt, mob.tel.:  +370 605 21833