Mokymų data, vieta
2025 m. birželio 13 d., Vilnius

Dalyvavimas renginyje – nuotoliniu būdu.

PROGRAMA

Socialinių paslaugų teikimą reglamentuojančių dokumentų apžvalga.
Vadovų ir pavaduotojų teisės, pareigos atsakomybės.
Vadovų ir pavaduotojų funkcijų ypatumai socialinių paslaugų įstaigose.
Savo veiklos ribų žinojimas. Pareigybinės instrukcijos.
Atsakomybės: civilinė, baudžiamoji, administracinė.
Socialinių paslaugų įstaigų vadovų atsakomybė už darbo rezultatus.
Bendradarbiavimo užtikrinimas tarp vadovo ir pavaldinių.

Darbų delegavimas.
Asmens sutikimai įsipareigoti padaryti darbus.
Darbų koordinavimas ir vadovavimas.
Atsakomybės už pavaldinio klaidas.

Ką turi žinoti įstaigų vadovai ir pavaduotojai, efektyviam ir greitam problemų sprendimui?

Darbuotojų darbo sąlygos.
Darbuotojo kompetencijos ribos sprendžiant problemas.
Papildomi darbai. Susitarimas dėl papildomo darbo.
Darbo valandos, neeilinė situacija ir galimi sprendimai. Viršvalandžiai.
Darbuotojo patiriamas stresas, mobingas. Į ką atkreipti dėmėsį?
Trauma, sužalojimas atliekant darbą.

Nesaugios darbo sąlygos: kliento psichologinis, fizinis smurtas. Galimi prevencijos ir apsaugos būdai.
Kliento agresyvus elgesys ir pasekmės.
Vadovo, darbuotojo veiksmai kilus pavojingai situacijai.
Filmavimai įstaigoje. Pokalbių įrašymas neperspėjus.
Žiniasklaida.Kokią informaciją draudžiama skelbti žiniasklaidoje?

Įstaigos darbuotojų teisinė atsakomybė.
Darbo pareigų pažeidimai.
Netinkamai pareigų vykdymas ar/ ir įgaliojimus viršijimas.
Ginčai su darbuotojais  ir sprendimo būdai.
Darbuotojų atleidimas.

Smurto apraiškos teikiant socialines paslaugas.
Smurtą provokuojantys ir smurtui neleidžiantys atsirasti veiksniai socialinių paslaugų įstaigose.

Smurto prevenciją užtikrinantis darbuotojo elgesys.
Pagalbos teikimo priemonės smurto aukai ir smurtaujančiajam.

Duomenų apsauga socialinių paslaugų įstaiguose. Ką turi žinoti įstaigos vadovas?
Klientų bylos.

Informacijos apie klientą rinkimas, tvarkymas, keitimas, pildymas.
Surinktos informacijos fiksavimas ir vertinimas.
Kas gali susipažinti su kliento byla?
Ar kitas įstaigos specialistas gali susipažinti su kliento byla?
Darbuotojo, tvarkančio kliento bylą, atsakomybė? Į ką atkreipti dėmesį?
Kam ir kokią informaciją galima teikti nepažeidžiant asmens duomenų reglamento?
Vaizdo stebėjimas: atvejai ir reikalavimai.
Artimųjų ir kitų suinteresuotų asmenų informavimas.
Konfidecialumo užtikrinimas. Konfidencialios informacijos perdavimas tretiesiems asmenims.
Darbuotojo atsakomybė atskleidus konfidencialią informaciją.
Perteklinės informacijos teikimas. Atsakomybės.
Asmenų aptarnavimas žodžiu ir elektroninėmis priemonėmis. Ką būtina žinoti?
Pažeidimai, atsakomybės.

Paslaugos.
Socialinių paslaugų organizavimas ir teikimas.
Informavimas ir konsultavimas.

Tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos.
Ką daryti, jei asmuo atsisako pagalbos ir nesutinka bendrauti?

Lietuvos Respublikos teisės aktai, reglamentuojantys socialinių paslaugų kokybę.
Socialinių paslaugų įstaigos taikomos priemonės paslaugų kokybei užtikrinti.

Nekokybiškų socialinių paslaugų požymiai.
Fizinio, psichologinio, ekonominio piktnaudžiavimo prevencija.
Konfidencialumą užtikrinančios priemonės.
Kokybiškų socialinių paslaugų teikimo geroji praktika.

Skundai, anoniminiai skundai.

Korupcinio pobūdžio veikla teikiant socialines paslaugas.
Korupcinio pobūdžio teisės pažeidimai. Atsakomybės.

Vadovo ir/ar įstaigos darbuotojų bendravimas ir bendradarbiavimas su skirtingomis institucijomis: telefonu, bendraujant raštu, susitikimo metu.
Teismų praktika.
Atsakymai į klausimus. Diskusijos.

Lektorė – Raimonda Joskaudienė.

Registracija 9:00 – 9:30
Darbotvarkė 9:30 – 14:30

KAINA 1 DALYVIUI 
45 Eur užsiregistravus nuo 3 dalyvių iki birželio 10 d.;
50 Eur užsiregistravus iki birželio 10 d.;
55 Eur užsiregistravus po birželio 10 d.

PVM mokymams netaikomas.

DALYVIŲ SKAIČIUS dėl renginio kokybės – ribotas.
APMOKĖJIMAS galimas po renginio.
registruotis

Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 2 dienoms iki renginio el. paštu: info@propartners.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

KITI MOKYMAI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGOMS:
Socialinio darbuotojo pareigos, teisės ir atsakomybė. Teisiniai aspektai. Kas privaloma žinoti?
Atvėjo vadybininkų darbo sąlygos. Kaip užtikrinti kokybiškas paslaugas?
Socialinių paslaugų įstaigų vadovų ir pavaduotojų darbo teisiniai aspektai.
Saugios aplinkos ir paslaugų kokybės užtikrinimas socialinių paslaugų įstaigoje.
Socialinio darbuotojo profesinė rizika. Tarpinstitucinis bendradarbiavimas teikiant pagalbą.
Socialinių paslaugų teikimas šeimoms su vaikais.
Darbas su sunkumus patiriančiomis šeimomis. Teisiniai klausimai.
Smurtas artimoje aplinkoje. Tarpinstitucinis bendradarbiavimas.
Žmogaus teisių pažeidimai socialinių paslaugų sektoriuje.
Socialinio darbuotojo darbas sveikatos priežiūros įstaigose.
Socialinio darbuotojo teisės, pareigos, atsakomybės.
Socialinių paslaugų kokybės užtikrinimas. Tarpininkavimas ir atstovavimas.“
Socialinių paslaugų teikimas senyvo amžiaus žmonėms.
Socialinis darbas su negalią turinčiais asmenimis.
Darbas su proto ir psichikos negalią turinčiai asmenimis.
Ikiteisminiai, teisminiai procesai. Socialinio darbuotojo apklausa.
Konfliktų sprendimai socialiniame darbe. Socialinio darbuotojo, įstaigos teisinė atsakomybė.
Vaikų gerovės užtikrinimas sunkumus patiriančiose šeimose.
Socialinio darbuotojo darbas ir pagalba skyrybas patiriančioms šeimoms augantiems vaikus.
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas teikiant kompleksinę pagalbą šeimai.
Duomenų apsauga ir konfidencialumas. Konfidencialumo pasižadėjimai. Atsakomybė už pažeidimus.
Duomenų apsaugos reglamentas socialinio darbuotojo darbe.
Vaikų teisių užtikrinimas. BDR ir vaikų teisių apsauga.
Psichologinis smurtas ir mobingas darbe.
Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo pakeitimai nuo 2023-07-01. Ką būtina žinoti?
Konfliktų ir streso valdymas.

Informuoti apie datą

Daugiau informacijos:
El. paštas: info@propartners.lt, mob.tel.:  +370 605 21833